admin 19.04.2019

З чого почалася історія «ЛембергМіт» та чого вдалось досягти за роки становлення підприємства? Перші кроки у виробництві м’ясної продукції, ми зробили у далекому 2011 році на орендованих потужностях невеликого м’ясопереробного підприємства. За короткий проміжок часу, зрозумівши, що постачання якісного українського продукту як на внутрішньому ринку, так і за його межами, може приносити не тільки економічну вигоду, але й зацікавленість в подальшому розвитку даного виду бізнесу, команда ентузіастів починає здійснювати інвестування в існуюче м’ясопереробне підприємство з подальшим його розширенням. Так, 2 лютого 2012 року на ринку з’являється новий виробник ТзОВ «ЛембергМіт». Я з впевненістю можу сказати, що наше підприємство відрізняється від інших українських м’ясопереробних виробництв. Абсолютно на всіх етапах, починаючи від придбання сировини, її переробки та завершуючи доставкою готової продукції до наших клієнтів, здійснюється суворий контроль якості, що підтверджується отриманими нашим підприємством сертифікатами якості та відповідності, серед яких: ДСТУ ISO 22000:2007, що в свою чергу гарантує нашим клієнтам впевненість у безпечності нашого продукту. Ми ніколи не підводимо клієнтів, тому що репутація надійного партнера – безцінна.В процесі здійснення своєї діяльності, ми використовуємо сучасне, перевірене, високотехнологічне обладнання, що дозволяє нам виготовити свіжий та якісний товар, який задовільнить потреби найвибагливішого клієнта. Гарантією здійснення вчасної доставки продукції є наявність власного, сучасного, спеціально обладнаного автопарку. Як нам відомо, ви співпрацюєте не лише з ковбасними цехами та супермаркетами, але й з HoReCa. Чи не могли б ви розповісти про особливості співпраці з цим сегментом ринку, яка продукція більше всього цікавить сферу послуг в Україні? Враховуючи те, що західна частина нашої країни, та Львів зокрема, в останні роки стали туристичною «меккою», це стало поштовхом для розвитку такого сегменту, як HoReCa, в якому шеф-кухарі прагнуть задовільнити апетити інтернаціонального контингенту туристів. Вони вимагають від своїх постачальників гнучкого підходу до методів обвалювання півтуш. Наша команда, усвідомлюючи потенційну привабливість такого сегменту як HoReCa, йдучи назустріч потенційним клієнтам, впроваджує нові методи розробки півтуш, щоб забезпечити вимоги шеф-кухарів для приготування кулінарних шедеврів. Серед переробників ведуться суперечки щодо того, чи потрібно впроваджувати в Україні систему класифікації туш свиней по м’ясності (SEUROP), яка ваша думка щодо цього, та чи вважаєте ви це виправданими інвестиціями?  На нашу думку, в найближчому майбутньому дана система повинна бути запроваджена на всіх м’ясопереробних підприємствах України. Враховуючи поступ України в напрямку ЄС, та вважаючи Європейський ринок збуту своєї продукції перспективним, ми не стали вигадувати «велосипед», а почали запроваджувати на підприємстві  систему класифікації туш свиней по м’ясності SEUROP. Ваше виробництво може похизуватись автоматизованим морозильним складом для продукції великої місткості, в яких обсягах можете заморожувати? Так, наше підприємство має найсучасніші потужні камери для заморожування та зберігання продукції, які дозволяють забезпечувати свіжість продукту протягом тривалого часу без втрати якості. В нашому регіоні не існує іншого підприємства, яке б змогло заморозити 120 тон м’ясної продукції за добу та в подальшому зберегти поживні та смакові якості даного продукту. Значні площі холодильних камер та зручне розташування поблизу Львова, дозволяють нам зберігати як власну продукцію, так і надавати послуги по шоковій заморозці та зберіганню замороженої продукції. Чи вплинула ситуація з АЧС в Україні на роботу вашого підприємства та на відносини з постачальниками живих свиней? Яких заходів вживаєте для уникнення потрапляння хвороби до господарства? Наше підприємство стурбоване ситуацією з АЧС в світі та в деяких регіонах України зокрема. Однак, ми намагаємося мінімізувати вплив АЧС на роботу нашого підприємства шляхом здійснення закупок сировини в надійних та перевірених свиноферм та фермерських господарств. На підприємстві служба ветконтролю на постійній основі здійснює моніторинг інформації про спалахи АЧС, що дозволяє не допустити закупку в інфікованих регіонах та потрапляння даної хвороби на територію підприємства. Також здійснюється суворе дотримання санітарних норм при доставці сировини до місця забою, зокрема, кожен автотранспортний засіб проходить санітарну обробку. А як щодо експорту: куди експортуєте та куди плануєте експортувати? На сьогоднішній день основними зовнішніми ринками збуту, куди поставляємо та плануємо в подальшому поставляти, вважаємо ринок Азії, зокрема: ринок Китаю та В’єтнаму, котрі фактично є постійно зростаючими ринками, де попит на м’ясо вимірюється сотнями тисяч тон та внутрішні постачальники неспроможні задовільнити попит повністю. Ми активно працюємо для розширення географії своїх поставок в цій частині світу. Так, в полі зору нашої компанії є такі країни як наприклад Філіппіни та Камбоджа, попит на м’ясо в яких значно перевищує пропозицію. За останні кілька років ми отримали досвід з постачання м’ясної продукції в країни Африки, а також кілька країн близького зарубіжжя. Наостанок, хотілось би почути вашу думку щодо того, яким бачите подальший розвиток м’ясопереробної галузі України? В загальному, всі представники  м’ясної галузі мають розуміння що, виробництво м’яса у різних країнах світу завжди було і залишається одним із пріоритетних напрямів забезпечення продовольчого ринку. Стан продовольчого ринку, та ринку м’яса зокрема, постійно відстежується й аналізується, оскільки завжди є актуальним, та має суттєвий вплив на потреби населення. Сутність м’ясопереробної галузі полягає у збалансованому та взаємопов’язаному функціонуванні на різних етапах системи виробництва, переробки та реалізації м’ясної продукції. В підсумку можемо підкреслити, що Україна володіє колосальними земельними, трудовими, розумовими ресурсами для вирощування худоби та її переробки, що є безапеляційним аргументом для зайняття конкурентної позиції в даній галузі на світовому ринку вже в найближчому майбутньому.  

Коментарі

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Популярні новини

admin 5 липня 2016р.

З Великоднем!!!!

У ці урочисті святкові дні сердечно вітаємо вас, дорогі колеги та партнери з Воскресінням Христовим, з Пасхою Христовою, і нехай царюють у ваших серцях радість і душевний спокій. Бажаємо вам і вашим рідним у ці весняні дні відчути повноту життя, щедроти української землі та родинне тепло. Нехай Господь дарує вам…

Читати далі
admin 5 липня 2016р.

Сьогодні до Нас завітала Асоціація «М’ясної Галузі»!

Сьогодні до Нас завітала Асоціація «М’ясної Галузі»! «Як сказав голова Асоціації Іван Чайківський, він приємно здивований організацією роботи та тим, як налагоджений бізнес в нашій компанії.» Під час відвідин нашого підприємства,представники «М’ясної Галузі» мали і екскурсію і предметну розмову про проблеми галузі. Дійсно приємно мати справу з виробничниками, які чітко…

Читати далі